ŘEČNÍCI A JEJICH TÉMATA
Prezentace přednášejících ke stažení
Blended learning – Santia_Blended_Konference_02 – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech, Zdeněk Santler (Santia)
Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem? – Zásilkovna_konference_ Brno_ 2022_18.5.2022 – Helena Kodýmová (Zásilkovna)
Milion zákazníků ve frontě – Santia_panel DPI_Konference – panelová diskuze dodavatelů poslední instance – Jana Quisová (innogy), Zdeněk Pošvář (E.ON), Josef Raušer (ČEZ Prodej), Martin Macháček (PREzákaznická)
Omnichanel jako základ zdravého vztahu s klientem – FrontStage_Santia_2022 – Michal Nezbeda (VZP) a Jiří Konečný (atlantis telecom)
LutherOne – LutherOne_Brno_2022_CZ – Platforma pro efektivní řízení spolupráce a výkonu
JIŘÍ JEŽEK
Život máme jenom jeden, prožijme ho naplno!
Pozvánka od Jiřího Ježka

MARTIN MACHÁČEK
Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě
PETR NUTIL
Rozum v nerozumné době aneb jak pracovat s informacemi v kontaktním centru

ZDENĚK SANTLER
Blended learning – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech

ZDENĚK POŠVÁŘ
Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

JANA QUISOVÁ
Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

HELENA KODÝMOVÁ
Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem?

JOSEF RAUŠER
Panelová diskuze Milion zákazníků ve frontě

MICHAL NEZBEDA
Omnichannel jako základ zdravého vztahu s klientem

PROGRAM
9:00-9:30 Prezence účastníků
9:30 Zahájení konference – Zdeněk Santler, Květa Santlerová (Santia)
9:35-10:00 Blended learning – moderní způsob vzdělávání pracovníků v kontaktních centrech – Zdeněk Santler (Santia)
10:00-10:40 Může umělá inteligence navázat vztah se zákazníkem? – Helena Kodýmová (Zásilkovna)
10:40-11:10 Coffee break
11:10-12:30 Milion zákazníků ve frontě – panelová diskuze dodavatelů poslední instance – Jana Quisová (innogy), Josef Raušer (ČEZ), Zdeněk Pošvář (E.ON Česká republika), Martin Macháček (PREzákaznická)
12:30-13:30 Oběd
13:30-14:10 Život máme jenom jeden, prožijme ho naplno! Jiří Ježek – šestinásobný paralympiský vítěz a šestinásobný mistr světa, nejúspěšnější cyklista paralympijské historie. Speciální motivační blok pro manažery a team leadery.
14:10-14:30 Omnichannel jako základ zdravého vztahu s klientem – Michal Nezbeda (VZP) a Jiří Konečný (atlantis telecom/FrontStage) představí společnou cestu VZP a FrontStage k řešení zákaznických požadavků, která dnes přesahuje hranice oddělení call centra.
14:30-14:40 LutherOne
14:40-15:20 Rozum v nerozumné době aneb jak pracovat s informacemi v kontaktním centru – Petr Nutil (žurnalista a spisovatel, odborník na dezinformace)
15:20-16:00 Coffee break, networking, zakončení konference